Et ole yksin -palvelu pyrkii vähentämään ja ennaltaehkäisemään epäasiallista käytöstä
Itä-Helsingin Kiekko ryJulkaistu: 03.02.2024 00.00

Kaikilla on oikeus harrastaa jääkiekkoa turvallisesti, ilman pelkoa. Epäasiallinen käytös tai häirintä eivät missään muodossa tai olosuhteissa kuulu jääkiekkoon, olipa kyse maajoukkue- tai seuratoiminnasta.

Urheiluharrastuksesta saa parhaimmillaan iloa, onnistumisia ja hyviä ystäviä. Väestöliiton ja suomalaisen urheilun yhteishankkeessa edistetään jokaisen oikeutta nauttia urheilusta turvallisesti sekä tulla kohdelluksi yhdenvertaisesti ja kunnioittavasti. Oletko sinä kohdannut epäasiallista käytöstä tai häirintää urheilussa? Yhteyttä voivat ottaa urheilijat, urheilijan vanhemmat/huoltajat, valmentajat, sekä urheiluseurojen tai lajiliittojen työntekijät ja vapaaehtoiset.

Et ole yksin

Epäasiallinen käytös (Finhockey.fi)