Kauden 24-25 valmentajahaku käynnissä!
Itä-Helsingin Kiekko ryJulkaistu: 22.02.2024 12.17

Kauden 24-25 valmentajahaku käynnissä!

Kaudella 24-25 IHK osallistuu juniorisarjoihin U8-U15 ikäluokissa, järjestää kasvavaa kiekkokoulua sekä matalan kynnyksen Easy Hockeya. IHK:n toiminta on voimakkaassa kehityksessä - tule mukaan vaikuttamaan tulevaisuuden juniorikiekkoon!

IHK hakee sekä vastuu- että apuvalmentajia juniorijoukkueihinsa kaudelle 2024-2025.

IHK:n tavoite on tarjota mahdollisimman monelle lapselle ja nuorelle mahdollisuus harrastaa kilpa- ja harrastekiekkoa. Asiat meillä tehdään ketterästi, eikä turhalle pönötykselle ole sijaa. IHK:n valmentajilla on mahdollisuus kouluttua Jääkiekkoliiton valmentajakursseilla sekä päästä mukaan Viima Hockeyn järjestämään pedagogiseen koulutukseen. Päävalmentajilta edellytämme kokemusta valmentamisesta ja mielellään myös lajitaustaa. Voit olla valmennusuraasi aloitteleva tai kokeneempi, pääasioina on halu toimia lasten ja nuorten kanssa sekä intohimo jääkiekkoon. Olisiko sinulla uusia näkemyksiä sekä ennen kaikkea tahtoa juniorikiekon kehittämiseen?

Toimintaasi ohjaa valmennuspäällikkö Joni Viherlaakso, kysy häneltä lisätietoja avoimista paikoista ja tule mukaan reilun urheiluseuran toimintaan!

Puhelin: 045 855 3222

email: joni.viherlaakso@ihk.fi